geng bloger

nafnag


Tuesday, April 6, 2010

mimpi ku....

adui semalam aku leh mimpi aku kawin ish2 dasyat tol mimpi tu maklum la sejak akhir2 nie kawan2 aku kol asyik ajak aku g kenduri kawin dieorang je....entah bile tah aku nyer turn lak....haha nak tau tak aku mimpi ngan saper ngan MOHD BAHRI FIKRI LA... kekeasih atiku merangkap future husband....hehehhe tp klu dipk2 balik giler tol mmg lawak la mimpi tue... yang best sekali ader ke dalam mimpi tue aku ciap dah ader anak dah mengarut tol.....hahhaha memalukan.....aku kawin kat tempat mewah sangat kat hotel  n kat ballroom...wow waktu tue fik dah keje arkitek... tp aku pembantu dia je....hhehehe kiter org idup senang sangat tau...hari2 shoping tau... adui mimpi nie tol2 membahgiakan.....

9 comments:

Lucy S. said...

hahahaha! aku tak penah lagi la mimpi camtu! ;)

Encik Mimpi said...

mimpi yg indah la tu

ZACK ENTRY said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Azrul Hisham said...

macam dah sampai seru je..hehe

Unknown said...

wawawawww... symptom awal penyakit nak kawen ni.. ehehehe

aimirosli dairy`s said...

hahahah adui klu leh nak la tp tak leh lagi....

JueHasrul said...

beb!! jOm study ngn aku...tp ko kne janji r,blaja betOl2 bkn mcm kat kOLej dlu..msti bncng pasal study,bkn bncng bF k!! hiiieeee...

aimirosli dairy`s said...

beb aku sentiasa ikut cakap ko ko nak study mane hidup jue ....

JueHasrul said...

apko ckp nie..ak xphm...