geng bloger

nafnag


Wednesday, April 7, 2010

mase depan ku...

adui aku tak tau la mcm mane nak pk lagi pasal mase depan aku....
buntu habis rase.... family aku nak sangat suh aku study amik degree....aku pulak hati mmg nak study but feel very scared tau.... tkt lak tak leh bawak ....achitect cose bukan senang tau.... dieorg tak paham yang nanti beban aku...yang kene toche ari2 aku la......adui....mama ngan papa aku hanya tau aku dapat pointer bagus....tak dapat bagus mesti die ckap macam ni
"TUE LA MAMA N PAPA SUH BELAJO BETUL2 MAIN2 JE KEJE TIDO BNYK LA TU SEBAB TU POINTER TURUN"
adui ayat nie paling aku tak suker dengar tau... ish ish ish.....itu yang aku rase malas je nak study mcm nak keje kumpul wit banyak2 n kawin.... tp laki aku lak nak study sampai master...adui die kater
"sayang lagi tinggi pelajaran lagi banyak org percaya kiter than lagi banyak b leh hantar duit hantaran kawin"
b ni la sebab nye i sayang you lebih but if i still study bile i nak kumpul duit nyer b....
hemmm nak ke tak nak sambung study....[thinking always]
interview dah di panggil nie.... nak pegi ke tak yek....
nak g tak tau kat ne lak nie...
hidup nie susah tol la.....
mama aku lak bg tekanan die kater klu aku keje duit kete bayo sendiri klu aku stady duit kete mama n papa tanggung benefit mmg banyak kalo aku belajo tp aku tkt la klo gagal benefit semua ilang mesti jd angryfit...huhuhu 
klo nak tau idup aku aku tak penah wat keputusan sendiri tau hidup aku ditentukan oleh family aku... maklum la anak sulung idup mesti family amik tau...sampai skunk aku tak leh amik keputusan sendiri yang lagi kelako aku nak beli baju pun kene tanye mama aku walaupun gune duit aku...itu bukan pemintaan mama aku tp aku dah terbiase...aku tak leh nak amik keputusan ikut kepala aku... kadang2 jeles gak tengok kengkawan leh buat keputusan sendiri tak yah pk mama n papa dieorang marah ke tak. aku nie semua kene ikut kater mama n papa aku a sampai z aku kene ikut mama n papa aku....
walaupun family aku nie agak berduit[bukan belagak ea cume ingin meluahkan]tp idup aku nie semua kene pakse... klu tak nak ugutan akn dilakukan... adui...family mmg bahgia semua nak dapat tapi perasaan ditekan2 nasib ader myhubby die la tempat aku lepas segala2 ...lepaskan kecedihan yang ader....hehehhe menangis bukan sifat ku tp klu tak tahan terus meraung....hahhaha tp aku yakin mama n papa aku mesti ader sebab dieorg wat mcm tue diorang mesti nak tgk ank die nie berjaya dalam idup...
tp bile pk2 balik aku nak jd macam mama n papa aku berjaya dalam bussinss diorang tak dek nak mintak duit kat org lain... hidup aku lebih bahgia dengan ade b aku.... die penyempurna hidup aku.... lengkapkan hidup aku cume aku dalam dilema same da nak belaja ke keje....hemmmmm keputusan.....[please give a result].......

No comments: