geng bloger

nafnag


Tuesday, April 13, 2010

jantung ku bak roller coster...

dup dap dup dap dup dap
asal jantung aku laju semacam je nie....alahai...
mcm nak terkencing dalam suar je rase.....
padahal nak pegi interview je pun...
tp yang tak leh belah muker aku wat mcm cool je...
tp dalam... jantung aku mcm roller coster begerak korang pk la mcm maner jantung aku....
tu otw nak sampai dalam kete  baru tuh dah la aku yang bawak kete...
adui...rase nak langgar je semua kete....
aku bwk kete tp otak entah pk aper...
yang aimi bazilah nie aku suh die tlg tgk jln die wat dek je tu 
yang kene marah tu dah ar aku ni tkt semcm je die lak wat tak tau je aku cakap...
[maaf aimi]
bile dah sampai je aku rase mcm nak balik je... 
park je kete aku kuar je...
mcm2 dalam pkiran aku....
jantung aku skunk lagi laju tau...
sampai je kat pintu tempat aku nak interview aku rase mcm nak mati tau...
tetibe kuar sorang amoi 
die ckap mcm ni
"lu ader aper hal"
aku pun ckap la wa da interbiew kat cni ali nie...
hahahhaha
pastu die ckap kat aku...
lu da intebiew pukul belapa?
wa da interbiew pukul sepuluh...
ni lu amik bolang nih isi ya...
aku pun bukak la borang 
tekejut aku mak aih bapak banyak nyer nak isi...
mcm dah kompem dapat keja je....
yang tak tahan die leh tanyer dalam ahli keluarga ader yang penah masuk jail ke tak...
dah la mcm2 tanyer....
aku pun tak paham apek tu ckp pa...
aku pun d pangil naik ats utk wat ujian skill
 aku di bagi wat keratan section untuk pintu ngan plan...
tp 1 ukuran pun tak dok....
aku nie buat ikut suker aku la...
skali tak sempat aku siap lagi naik la 1 lagi amoi 
amoi yang ni educated ckit...
bos kot die pon duk kat aku...
tetibe kan....
jantung aku nie mcm nak lari keluar...
amoi ar cenyum ckit lo....
die pun tanyer mcm2 dlam ati aku...
adui bnyk tol soalan amoi nie....
last2 aku ckp la kat die meh la u tengok portfolio i br senyap die..
dah tak larat dah aku layan
rase takut ilang menyampah lak datang...
interbiew2 bnyk tol kerenah ko....




No comments: