geng bloger

nafnag


Tuesday, April 27, 2010

anniversery me n my hubby......muah

semalam byak giler belaku kat aku tau...maklum la arini aniversery aku ngan my beloved  hubby tau...dah 2 thn dah kiterorang couple tau.... ..hebat tak , leh thn sampai 2 thn... nie la pertama kali aku couple lame  mcm nie tau aku sayang thp gaban tau kat die skunk.... he is  part of my life now...hehehhe  semalam aku demam tak dapat la wish kol 12 semalam die  dapat wish kat aku tp aku tak sedor mane sbb dah tido...nyesal giler tau coz aku tak dapat jadi org pertama wish tau..cian kan kat aku... [b i mintak maaf tau i tak wish tepat kol 12 i tertido tak larat sgt tau b] even i  ucap lambat but i love u much2 tau...hehhehe semalam die ucap ari nie die anta msg gumbira nya hati mcm nak nyanyi lak rasenyer...heheheh
hey senangnya dlm ati...
bf yang disayangi ...
mengucap selamat ulang tahun ...
dengan msg dan kol sekali.....
dunia ini indah tau bile ader dia dalam ati...tak cukup ngan wish die bg msg lak kat aku mcm nie....ayat die cukup tersentuh kat ati aku... aku rase macam nak kawen terus ngan die...haduiyai b u mmg romentik tp just ckit2 je b i nie ader time je die romentik tp selebih nyer kelakar...walaupun kami jauh kami tetap merasai anniversery nie tau... walaupun kami tak dapat bertukar2 hadia kerana masing2 stay study n tak banyak duit untuk semua nie tp bagi aku cukup berbaloi bile die wish kat aku tau... kater2 die aku tak dapat lupekan...aku hope sgt hubungan nie kekal sampai bile2 tau...walaupun kami tak mewah tapi kasih sayang kami memang kuat tau... cinta n sayang aku n die sentiasa kekal tau... walaupun pergaduhan sentiasa berlaku...tp bak kater org gaduh2 sayang kan.... kadang2 aku nie emo gak kadang2 aku nie sentiasa mengalah.... aper2 pon aku sayang n cinta kan die mohd bahri fikri...


No comments: