geng bloger

nafnag


Friday, April 23, 2010

cube bace....

tadi aku tengah lah bace2 web entah pape nie tau tetibe aku terbace satu artikal tentang someone nie citer pasal kwn die...menarik tau... aku pun teringi sangat kongsi kepade sape yang sudi bace blog aku nih...huh....

citer di begini:
teng....teng...teng...

kawanku guna MINYAK DAGU utk dapat bf dia

kawan aku ni merupakan housemate aku sekarang. dia ada bf tapi bf dia ada masalah nak steady ngan dia. bf dia kaki pompuan. dah la kaki pompuan, anak mak plak tu. mak bf dia tak suka sesangat kat kawan aku ni. jadinyer sebab bf dia tanak argue ngan mak dia. dia putuskan hubungan ngan kawan aku. menangis cam mati laki la kawan aku ni. benda ni jadi dalam 4 bulan lepas. ogos 2007. 

aku pun cakap la kawan aku ni kata yg dah tak de jodoh ko nak wat camner bagai tapi kawan aku ni berkeras nak jugak kat jantan tu.. aku pun cam abaikan jer la keinginan dia tu.. masalah beb kalau bakal mak mentua tak suka..

sebulan kemudian.. aku tengok derang dah back together. Wahhh!! apa la yg kawan aku ni buat sampai jantan tu nak kat dia balik?? aku pun wonder sebab jantan tu bukannyer nak sangat kat dia pun. ala� stok geli� gitu.. tapi aku malas nak amik pot + doakan agar derang ni bahagia jer la..

nak dijadikan cerita.. sejak derang sambung balik ni derang mesra lain macam. ala� tanak berpisah gitu.. kira ok la kan patutnyer.. tapi bila tanak berpisah maknanyer jantan tu tanak balik umah dia + dia berkampung kat umah kawan aku tu. jadi masalah la pada aku sebab aku pun duduk kat situ.. tensen giler aku dibuatnyer.. tak pasal aku kena tanggung dosa derang tu bersekedudukan plak... 

aku sound kawan aku tu tapi dia buat dek jer.. aiyakkkk!!! sudahnyer aku dah tak bertegur dah ngan kawan aku ni.. orang dah sound bebaik buat bodo jer.. jantan tu mmg dah cam duduk sekali ngan ktorang.. arghhh!!! 

ishk la.. aku mmg bengang tak hengatlah!! dah la jantan tu buat cam umah sendiri.. tak hormat orang lain.. suka suki tak pakai baju gi dapur.. parking ikut sedap jer.. kawan aku tu gi keje kalau cuti dia dok kat umah.. aku mmg dah tak leh sabar dah ni..

minggu lepas aku baru dapat tau yg rupanyer kawan aku ni gunakan khidmat bomoh utk dapatkan balik bf dia tu.. itu yg melekat memanjang tu.. pastu rupanyer jantan tu tipu mak dia kata dia duk umah sendiri.. jantan ni sebenarnya ada rumah sendiri yg baru siap so dia stay ngan parents dia la sebelum ni.. dia tipu mak dia kata dia duk umah dia padahal dia duk umah gf.. dan aku dapat tau yg memang mak dia mmg masih tak suka sangat� kawan aku ni..

aku mmg tak terkejut sebenarnya kawan aku tu guna bomoh sbb kawan aku ni mmg boleh dikira jahat la.. jahat aku kata sebab ada 2 bapak gula.. ada sorang bf.. ada sorang gf.. huhuhuhu.. giler tak?? 

bila dah tau cerita sebenarnya.. aku bercadang nak bagitau mak budak jantan tu perkara sebenar.. ok tak?? dah la mak dia tak suka kawan aku tu.. kena bomoh plak lagi.. budak jantan tu aku tengok skang mmg cam kerbau kena cucuk hidung.. ikut jer apa kata kawan aku tu.. padahal sebelum ni sebaliknya..

pelik kan ader gak pempuan yang sangup wat mcm nie?
pempuan ke hape?
kepade pempuan2 yang putus cinta so jangan la wat keje mcm nie
haram tau...huhuhuhuhu

No comments: