geng bloger

nafnag


Thursday, May 6, 2010

hari ibu.....nak bg aper ek....(perlu kan cadangan nih) plzzzz


KEBUNTUAN MELANDA


hari ibu dah dekat nie duit lak dah dekat nak berkurangan nie....macam mane nak bagi nie... mak ader 2 mak mertua 1 mama 1 aduyai... aku dah la tak penah bagi aper2 pun kat mak mertua .....mak aku aku tak tau nak bg aper brg murah die leh beli sendiri brg mahal aku tak mampu lak.... aper kah patut aku beri nie....aku mmg nak bagi sebb aku tol menghargai aper yang mam wat untuk aku selamer aku idup nie... tp aper aku nak bg nih.....
mak mertua aku lak no hal die mesti terima nyer aku bg aper pun... tp mama aku nih.... aper cadangan korang plz cadang kan buntu nih....

4 comments:

SonnyKazu said...

katakan "Slamat Ari Bu!" :D

Happy Mother's Day! :D

nabilah_2908 said...

erm...apa kata time mothers day tu..ajak kedua2 ibu dtg rumah and masak la yg special2 tuk mereka..ajak saudara mara dtg...wt acara potong cake ke...seronok gak.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
CEKODOK PISANG

JueHasrul said...

xleh2...dia da kta xder wet..cdngn yg ats skali okey...ermmm..kalu nak bg smthing gak,ko bli bunge hidup... alaaa,yg ad jual kat c4..x smpai rM10 1pasu comel...pastu ko wat kad n ltak kat blk dia ke...hehehehhe.. smlm ak blikn mak ak orkid...

aimirosli dairy`s said...

jue....:muah lalink idea yang baik....
SonnyKazu :tq...gud idea...
nabilah_2908:tq also good idea