geng bloger

nafnag


Tuesday, March 23, 2010

ari sedih bagi ku....

~BBY KALU TAK LEH FAHAM MINAT B TU MANCING BBY CARI ORG LAIN JE LA~
aku tol2 tak phm aper maksud die adekah mancing tu lagi penting dari aku.....aku rase
sangkaan aku mancing tu lagi penting dari aku sampai aku dilupakan... sampai sanggup
kuar perkataan mcm tu dari mulut die... aku toll2 sayang die tau die tak penah phm
perasaan aku...aku marah die bkn sebab aku nie tak percaya die tapi aku nie cume nak
yang mancing nie kene ade mase yang sesuai bkn nye setiap kali ade mase teluang je nak
g mancing adui aku ckap ngan di mcm nie....
~b tue g mancing tak kene mase...~
salah ke aku ckap macm tue die terus kater bby klu tak phm b cari org lain.... kecik tol ati
aku nie mcm tak dihargai....indah nyer zaman kiter org baru couple dulu... semua nye aku
ckap die akan kater okey aper yang bby ckp b ikut sbb b syg bby aku tak penah pun luper
kater2 tu....aku sayang sgt2 kat die... tp die tak penah nak amik tau aper yang aku nak...
aper yang die nak n die suker aku kene paham... kadang2 aku rase tak adil sgt tp mcm mane
pun aku kene la terima sebab kater org cinte tu buta... aku mmg gile2 cintakan dia..dulu aku
klu marah die ,esti majuk tp skunk aku dah tak reti nak majuk,majuk pun sekejap2 je sbb
tkt die tak pujuk aku...aku tkt kehilangan dia....tp ape yang aku sangka sudah jadi kenyataan
skunk die dah jarang pujuk aku klu pujuk pun skunk tak sampai 5 minit klu aku tak ok gak
die diam je.... mungkin bagi die lantak la mcmmane pun nanti aku mesti cari die... die sedar
aku tak leh idup tanpa dia dan aku sedar die boleh idup tanpa aku....=:( die ade kawan2,
keluarga n kasih sayang yang cukup dari dieorg walaupun die ade aku aku rase die dah mule
rase aku nie menyemak je dalam idup die yela mane tak nyer menda yang die suke pun aku
tak leh time ape yang die suke... aku tau aku salah aku nie terlampau ikut kan ati nak sgt die
sentiasa ngan aku sampaikan ape yang die suka pun aku tak leh time...aku tak leh time klu
die jauh ngan aku.... sbb tu kot kami masih tak dek aper2 ikatan lagi klu ikutkan family aku
okey je ngan die ye cuma kami masih belaja and masing2 tak dek duit simpanan lagi... tp selain
sebab tu aku rase sbb kami nie tak sependapat jugak kot sayang n cinta aku kat die mmg
dijamin kukuh sgt tp die aku tak tau lak ya la ati org mane kiter leh bace ati sendiri boleh la di
tafsir tapi ati org tak berani la pulak kot2 aku tepu sebelah tgan je kan maklum la ku nie tak
cantik sgt pun gemuk berganda2 sape la nak kat aku die pun dah muak kot tengok aku nie tue
ar die cari hiburan lain kot... aku hanya perlu berdoa skunk moga panjangkan lah jodoh kami n
tetapkan lah ati kami.....


luahan hati yang luka.......
aimi noorliyana shazwani mbf

No comments: