geng bloger

nafnag


Wednesday, January 6, 2010

semalam fierst day aku keje in rashid kader arkitek

semalam aku tak cempat nak tulis blog tau...tau tak first day aku keje bowing sangat maner tak nyer setengah ari main facebook...adoi.... memang nak muntah tengak facebook je kan....pastu pukul 2 lepas lunch en.rashid pun masuk die bg aku keje belambak gile...td nak muntah tengak facebook skung nak muntah tengak drawing lak huuhihuhihhu best gak keje kat cnie nak tau tak dieorg tak bagi pangil dieor en tau dieorang suh pangil uncle mcm family tau kat sini....best semua tak kedekut ilmu semua aku tanyer semua dieorang ajar.....tp tak leh ckp jugak maklum la br first day kan.... first projek aku kene wat kayangan height rumah banglo pakcit maner entah bapak nyer besar umah nie dah ar kene wat elektrikal.....aku dah ar tak berape nak mahir.....aku try je...hentam2 je janji jadi.....dah ar aku geram g lunch bapak mahalnyer padahal kedai mamak je nasi nagn ayam n sayur ckit die bantai 10hinggit blum air lagi mau 11.50 aku kene semlm....baik aki mkn kad mcd ke kfc ke best sikit bru puas ati aku....baru la aku tau mak bapak aku kuar duit n carik duit betape seksanyer.....huhuhuhuhu balik pulak aku ngan aimi bazilah ciap kene halau lagi dari opis dieorg suh kami blik awl....best giler dapat gak aku tengak cinte balkis tau....ka lah ku nak tulis untuk ari nie lak....

No comments: