geng bloger

nafnag


Tuesday, January 19, 2010

cdih giler semalam....

gile semalam aku kantoi ngan bf aku gile2 punye gaduh ...nak mapos sgt rase sbb aku syg gile kat dier tau...tak tau naper aku tkt sg semlm aku bkn tkt aper aku tkt kehilangan die je...tak lengkap tul kehidupan aku tanpa dier rase... eeeerrrkkk aku pikir semalam dah tak dpt diterskan lagi hubungan kami nie tp aku tau dier masih sygkan aku ikhlasnye ati die syg aku hanye die je yang tau aper yang aku tau cume keikhlasan ati aku sepenuhnye utk die....aku tau skunk kepercayaan die dah hilang terus dr aku w`laupun die ckp die cume kurang je tp aku dpt rase yang die mmg tak percaye aku n syg die kat aku pun dah berkurangan....keindahan dunie cinte aku skunk mesti dah tak seindah dulu kan....[aku tkt die bls aper yang aku wat kat die]aku nak sangat sehidup ngan die sampai bile2...ALLAH ko berilah aku kehidupan yang bahagia bersama mohd bahri fikri baharum....

No comments: